Todilo människor

Jaaa tjooo det är jag som är Clara och jag ska blogga här med Rebecka o Felicia!  
 
Vem är denna mupp bakom data skärmen då? Jo jag heter somsagt Clara Sannö och jag har en häst som heter Segull Frá Hamri (Magnet Från Hammar översatt:pPpPPppP)
 
Köpte han förra året den 6 juli sen hade jag han kanske 2-3 månader sen blev han skadad.. Han halkade och fick benet under sej och sträckte sej!  Som tur va kom vintern och han fick vila sig igenom allt, och nu till slut efter mycket kämpande så är han igång satt, men det är klart att det händer något nytt? Fick reda på idag att gubben min hade blivit huggorms biten så nu får han vila ännu mer!
 
Vi trick tränar t.o.m dock har jag inte gjort det på länge för det finns ingen stans att göra det på. Tänkte bjussa på lite bilder;)
 
 
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0