Stockholm så här långt.

Jag verkligen älskar stockholm, hur stressig stad det än är så stormtrivs jag! Hade lätt kunnat bo här men det är klart efter några veckor blir man nog rätt så trött på allt stress. :( Men ändå? Lixom kunna ha en lägenhet här som man kan ha när man bara vill bort från allt där hemma, om det nyligen har hänt något eller att man helt enkelt behöver förnya sin garderob? Hur sjukt bra vore inte det? :D :love: 
 
Finns ju sjukt mycket fint här oxå som man bara vill ta med sej hem och ställa i stan hemma? Alla ställen där dom säljer olika frukter och sånt och det ser så sjukt gott ut och det känns som att vara utomlands! Kommer upp massor av minnen från när jag var i Italien! Sen alla dessa affärer här! Tar ju flera dagar att kolla igenom alla bariga affärer? Endel som inte ens finns hemma i skövde. :( åhh vad jag älskar den här staden!
 
Ja men iaf! Somsagt så älskar jag stockholm och alla affärer m.m! Men nu hade jag ju tänkt prata om vad jag har gjort idag! Först vaknade jag 9 och var helt seg och slö, men lyckades få på mej kläder samt fixa det sista sen åkte vi och lämnade av pappa vid stationen så han kunde ta ut biljetterna och jag och mamma hämtade mormor och morfar! Sen bar det av till stockholm, resan dit var seg och tråkig och mobilen laggade sönder som vanligt då. Sen när vi kom upp var morfar jätte trött, ganska förståligt, mycket intryckt på en dag och nya saker! Om inte jag hade vart här så många gånger och vetat hur det är direkt när man kliver av tåget ja då hade jag vart en död fisk just nu! ;) Så jag, mormor, mamma och pappa gick ut en sväng på stan så morfar fick sova! Jag gick självklart in på Zaras! Helt klart den bästa affären som finns! Men eftersom det precis har börjat bli rea överallt så var det proppfullt med folk där inne, men lyckades hitta ett par snygga byxor som fick följa med ;P Sen gick vi in på Gina och där inne fick jag med mej en tub halsduk och ett linne ! :love: men sen var jag som en död fisk så jag och mormor gick tillbaka till morfar medan mamma och pappa handlade mat!
 
Sedan kom Linus, Alexander och Karin hit oxå och jag har nog tjatat hål i huvudet på Karin :blush: menmen! Tänkte försöka att sova lite för att invänta en ny dag med familjen, vi får se vad som händer Linus och Alexander pratade om att åka på någon bil sak och Morfar,mormor,mamma och pappa pratade om vasamuséet? Sen får man helt enkelt se vart man hamnar! Karin och jag vet knappt vad vi heter längre haha
 
Nattinatii!
/Felicia
 

bilden är tagen av Clara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0