Stockholm dag 2.

Hejhej :D Dagen idag har vart super ! Det började med att jag vaknade vid 9 och åt frukost, usch nu måste jag verkligen skärpa mej för gud vad seg jag har blivit och klockan 9 är jag verkligen skit trött? usch :( Sen gick vi ut och försökte komma på vart alla ville ta vägen, så det slutade med att mormor,morfar,mamma och pappa åkte till vasamuséet och jag, Linus, Alexander och Karin drog ut på stan! Hittade en jätte fin virkad klänning på Manhattan men självklart var det bara förstora storlekar! Annars var det super bra pris och perfekt klänning såhär på sommaren! Känner att mina kläder är så B i min garderob, ska ta en dag och rensa ut allt jag inte använder längre! Blir alltid sådär att man ändå sparar saker för att man kanske använder det någon gång? men använder man det? nej! Min garderob är helt proppfull med kläder jag aldrig använder, kollade igenom lite nu inför stockholm och insåg att efter ett tag när man hade grävt lite bland kläderna hittade man skit fina kläder som man aldrig hade andvänt? bara man kommer tillräckligt långt in i garderoben brukar man hitta det mesta man letar efter. funderar även på om jag kanske har några gamla plagg hemma som man skulle kunna göra om till något annat? Typ några tråkiga jeans kan ju bli skit snygga shorts och man får dom precis som man vill ha dom! 
 
Men idag fick det tyvärr inte komma med något hem, hittade inget som var av intresse, eller jo jag hittade massor av fina kläder som var förstora! :( Sen när vi var påväg hem till lägenheten igen så var vi ju rätt så hungriga och hur enkelt är det inte att bara svänga in på typ subway? aja, så fick det bli iallafall! Men just där var det ju hur jobbigt som helst! Nästan så att man saknade skövde lite just då! men vi fick i oss mat och tillslut så splittrades vi så att jag och Karin gick in i lite olika affärer medans Linus och Alexander drog sej tillbaka! 
 
Mormor, morfar,mamma och pappa hade haft det väldigt trevligt vad jag förstod det som iallafall och det var ju bra det! så dom klarade sej utan oss alltså? ;) Så nu ligger nästan alla och sover men jag sitter ju självklart med datorn i högsta hugg..usch vad dålig jag är måste verkligen ta en dag och lägga ifrån mej både mobil och dator och stänga av tv:n helt! Gå ut och springa, träna mage och rida igenom alla hästarna! Blir alltid att man fastnar vid datorn såhär på kvällen!
 
Byebye! 
/Felicia
lite tråkiga bilder nu såhär när internetet suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0