sliten.

Precis som rubriken lyder så är jag sjukt sliten! Efter några dagar med Ellen så blir man sjukt trött! Så roligt har jag. Jag har helt ärligt träningsverk i magen efter allt skratt! ;) Det började med att jag i tisdags (mådde väll inte jätte bra men kunde inte säga nej) så frågade Ellen om jag ville komma och rida hos henne på Jupiter men när jag kommer ut, har ridit en bit så hör jag hur det låter något konstigt så hoppar genast av och kollar och självklart var det en lös sko! Det var bara att leda hem han och rida lite i paddocken eftersom han hade stått så mycket..annars hade jag självklart ställt han i hagen direkt! Men åkte hem till Ellen efter och stannade där över natten, sjukt roligt var det! Vi spelade massor och dansade och helt banana! :D Sen på onsdagen gick vi till stallet och hämtade Chiva så hoppade Ellen lite och det gick jätte bra om jag får säga det självt!
 
Fick hoppa upp och testa 2 hinder men eftersom jag inte hade ridkläder med mej så gick det ja..sådär! jag var verkligen hemsk mot henne :( Men men! Sedan var det hem till ellen och äta och packa sen red vi hem till mej och hon sov hos mej tills idag och gud vad roligt vi hade det! Jag red både panza och Sprund igår och det gick jätte bra med Panza fast Sprund och jag är lite oense om vad dressyr är! Så det var lite bockningar här och där menmen! Sen sov vi i husvagn :D 
 
Idag vaknade vi och gick in och åt frukost sen gick vi ut i stallet och Ellen red Chiva och jag Sprund och även idag blev det lite bockningar men inte alls lika mycket som igår! Sedan red jag Jupiter lite för hovslagaren var här förut och fixade skon! 
 
Sen hoppade vi lite med Hilda och efter det hoppade både jag och Ellen i poolen ;) Så nu är jag verkligen skit trött! Imorgon blir det upp i tid för att fixa det sista sen åker jag och familjen med ett tåget till stockholm! Sjukt roligt kommer det bli! 
 
har även råkat klicka hem en racesafe väst hoppsan! :)
 

/Felicia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0