rörigt.

hejsan hejsan!

Vi vet mycket väl att det är otroligt rörigt här just nu, men vi har ju precis startat upp och jag vet inte alls hur länge jag stannar här, för som det ser ut som nu kommer det hända rätt så mycket nya saker för mej i framtiden! Men vi får se, jag stannar här tills jag vet säkert vad som händer!
info om mej då, jag heter Felicia Kvist många känner mej mer som chivasbejjb! Jag hade Cavallo.blogg.se förut men någon tog bort bloggen, vet inte alls varför men nu har jag tagit nya tag och har känt mej otroligt handikappad utan blogg så medan jag väntar och ser vad som händer så bloggar jag här!
Jag bort lite utanför skövde i väring heter det! Där bor jag med min mamma, pappa och min ena bror! Sen har vi ju katter, en hund, hästar och så! Jag går i stöpenskolan! Jag har precis slutat sjuan och efter sommaren börjar jag åttan, det känns ganska konstigt, jag känner mej inte alls så gammal men om man ska tänka så hela tiden, nej det går inte!

Jag fotar med en Nikon D3000 som snart ska säljas, jag fotar nästan varje dag och har väll funderat på att kanske sälja korten jag tar på tävling osv men jag skulle aldrig klara av att ta betalt för mina bilder när jag inte ens jobbar med det och går inte på någon foto skola eller något sånt! Det får vänta tills jag är lite äldre, bättre och kanske jobbar med det eller något?
Jag har precis tagit mer ur världens svacka i livet, jag kände väll ett tag att allt var piss och det var knappt värt att lyfta ett finger, folk var är på mej hela tiden och det kändes känns helt sjukt att folk ska lägga sej i allt! Men somsagt så har jag lyckats ta mej ur den där svackan och nu kör jag mitt egna race och vill någon mej något kan dom ta det på ett snyggt sätt IRL och inte skriva massor över internet, jag skulle aldrig hänga ut någon över internet så den fick massor av skit, nej usch på sånt!
jag har alltså massor av olika hästar, just nu är det 4 st hemma men snart är det bara 3! Just nu har jag hemma Chiva, Sprund, Panza och Jupiter men Chiva ska hem till sin fodervärd igen på fredag! Sen har vi Freyja på bete hos en annan! :) Det är hästar jag verkligen vill jobba med i framtiden, dom betyder så sjukt mycket för mej och jag älskar verkligen känslan av att vara ute på tävling, visst det är inte alls ofta man får placering eller något men ändå åker man antagligen i hopp om att en dag få den där placeringen som man har kämpat såå för att få!
Sjukt rörig text men det får ni stå ut med !

//felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0