Planer för idag!

Idag ska jag bara ta det lugnt! Det regnar som tusan ute och har gjort det enda sedan inatt! Därföf får alla hästarna vila idag och jag ska ta vara på tiden, fixa massor av hot or nots som jag började med på bdb igår men tänkte att jag kan väll lika gärna slänga upp dom här oxå? :)
Sen ska jag och mamma in till stan, måste köpa färg och sedan ska vi till hööks för att testa racesafe väst storlekar, kanske kan jag locka med mamma in på maxi för att göra en liten koll inne på br? ;D hahahhaha satt och kollade på nikelodeon igår och såg ett pipp långstrum spel till nintendo ibland är jag lite barnslig så why not? ;) haha
 

Så nu är det musik på och det ska fixas hot or not och jag ska även sätta mej och fixa massor av tidsinställda då jag åker till stockholm på fredag och stannar där till söndag! Härligt med lite tid med familjen! Så det kommer alltså komma upp två hot or not per dag nu några dagar! Det kommer endast vara min åsikt och andra får tycka vad dom vill :) Alltid lite roligt att kolla tillbaka sen om något år och skratta lite åt min åsikt och sättet jag skrev det på! :)
 
Sen ska jag även fixa lite smilisar här på bloggen! Mycket roligare för er läsare och det blir lite mer färg i det hela! Så håll koll! :)
/Felicia
 
En bild på Johannas otroligt fina katt Zocker!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0