Ny design på blogg.se!

Själv tycker jag att den är lite konstig, men man vänjer sej väll efter ett tag? lite rörigt osv men det blir nog bättre! Många gillar det ju för att man kan lägga upp flera bilder samtidigt (?) och det får jag väll testa sen! :) 
 
Det är ganska rörigt i hela vår blogg just nu! Men som jag sa i förra inlägget så jobbar vi på det! Jag har massor inlägg som bara finns i mitt huvud och vill krypa ut ur fingrarna, denna bloggen ska jag verkligen tänka till en extra gång innan jag puplicerar inläggen att var detta verkligen bra skrivet eller kan någon ta detta på fel sätt? 
 
Som jag har sagt innan är det osäkert hur länge jag stannar på bloggen men sen dom andra? Det är osäkert! Eftersom om allt går vägen kommer jag börja blogga på en helt annan blogg! Och då kommer denna komma lite i andra hand eftersom den andra bloggen är som en dröm som går i uppfyllelse!! ;) 
 
 
 
 
Lite mer om vad som hände igår! Igår var det träning alltså! sjukt vad bra det gick! Jag har ju inte tränat Chiva sen typ Juni/Juli förra året! men inte en ända vägran och det flöt på hur bra som helst och min skänkel var bra och ja!
 
Först när jag red fram så var hon otroligt stel, men efter att jag hade gjort lite volter, ridit lite här och där så blev hon mjuk och fin! Eftersom det var lilla gruppen så hoppade vi väldigt lågt och det var bra! För Chiva får för det första inte hoppa för högt och sedan ville jag bara tänka på säkerhet och att komma över! Men det gick bra ! :D
 
På Jupiter sen så gick det väll inte lika bra, jag hade för lång tygel och slängde mej fram i sprången och blä men jag vet vad jag behöver öva på och kanske är det det viktigaste? Eller? Jag behöver inte berätta så mke om Jupiters träning eftersom ja, x''D
 
//felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0