Nattinatti.

Nu ska jag sova! Sjukt trött efter dagens alla saker, haha red ju Panza förut och hon var så sjukt duktig idag, vi skrittade lite utan att någon höll i henne, stod lite i stigbyglarna och gick över 2 bommar! :D riktigt stolt över henne! Sen har jag suttit och fixat med lite hemliga saker ;) Plus att jag började prata med en sjukt trevlig och mogen tjej!
 
Jessica heter hon och jag trodde verkligen att hon var i alla fall 15 men nehe hon var ju bara 12 snart 13! Sjukt mogen och somsagt trevlig! Hon skriver och tänker på ett moget sätt och är inte den som går runt och skryter en massa om allt utan tar allt som dagen kommer, ser inte ner på några utom dom som är taskiga m.m ! Hoppas verkligen på att jag kan få äran och träffa henne IRL! Vi får se ! 
 
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
 
Gå nu in på hennes blogg och kommentera en massor och ge henne massor av blogglust så jag har något att läsa nu dessa dagar ! Känner mej helt slut, lixom man går in på datorn, kollar samma vanliga blogg och sedan är man klar? Så kommentera era bloggar här under och sedan går ni in och kommenterar massor av fina och snälla kommentarer till Jessica så hon bloggar massor ! :D
 
Kör hårt nu allihopa och Jessica, du är grym!
 
/felicia

Kommentarer
Postat av: Jessica Hörnkvist

Gud vad glad jag blir :D

Svar: vad roligt att du blev glad! :D /felicia
felicia kvist

2012-06-23 @ 23:37:48
URL: http://jessicahornkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0