Midsommar.

Det är nog den bästa högtiden någonsin jag älskar verkligen midsommar, åka till kompisarna, äta god mat och sitta och spela massor av spel! Jag var hemma hos Johanna (klicka på namnet för att komma till hennes blogg) och Ellen det var riktigt roligt! Jag åkte hem till Ellen lite tidigare då hon red hem Chiva till sej, lite sorgligt kanske men världen går ju inte under precis! Sen gick vi hem till Johanna och badade osv och det var hur roligt som helst!
 
Idag vaknade jag hemma hos Ellen och då var det nästan direkt hem för att rida Jupiter, han var hur pigg som helst och jag tror att jag har börjat dra på mej en förskylning, inte alls pigg! Men nu ska jag snart ut och rida Panza lite! Sen ska jag sova och fixa bilder m.m!
 
bilder kommer sen!
 
/Felicia
 
bild från min LB debut i Herrljunga (klicka på bilden för att komma till Sandra's hemsida!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0