Jag och Rebecka

Allt började December 2010, jag vann gästbloggningar på Rebeckas och hennes kompis blogg, just då såg jag upp till Rebecka till 1000 och ville verkligen vara som henne! Så efter mina gästbloggningar så började jag blogga där och allt rullade på! Sen slutade alla att blogga där och vi pratade inte med varandra på flera månader men någon gång på sommaren började jag och Rebecka prata mer "seriöst" och vi pratade mer och sen bestämde vi oss för att träffas! Så 30 Oktober 2011 kom Rebecka hem till mej! Fifan vad roligt vi hade!
 
Det går inte beskriva vad dom dagarna betyder för mej! Jag kan sitta och gråta glädjetårar för jag träffade Rebecka! mitt under alla ledsamheter osv ! Det var så perfekt! 
 
Sen åkte jag till Rebecka 3 Januari! Även dom dagarna var bara bäst vi flummade en massor och jag hade såå roligt! Det var bara några få dagar efter att Chiva hade åkt och Rebecka gjorde att allt blev mycket roligare, jag skrattade så jag höll på att dö! Vi lärde oss norrländska och allt! 
 
Sen 12 Februari kom både Rebecka och Alma hem till mej! shiiit vad roligt vi hade det! Vampire Diaries och allt! Åkte till stan gjorde vi med och köpte bögmens ;) hahahahaha vi 3 i samma hus nä det går inte ;) 
 
Som ni kanske har fattat så betyder Rebecka allt för mej, och det är ingen kompis jag bara kommer ha i något år och sedan skiter sej allt utan det är jag och rebecka livet ut! Om det inte blir så så lovar jag att betala 1000 spänn till varenda kotte på den här jorden! Även om hon är ett år yngre så är det jag och hon och jag iaf har sjukt roligt när vi är och jag får kramp i magen av allt skratt! 
 
Att sedan träffa henne på en tävling, det gjorde hela min dagen och hon stod och stöttade mej igenom allt på den där tävlingen! Den tävlingen debuterade jag LB och hon fanns där igenom hela ritten och skrek som en galning och stöttade! 
 
Nu på måndag kommer världens bästa Rebecka hem till mej igen! Denna gången har hon med sej Mulle och hon kommer vara med och sötta mej igenom både träning och en pay and jump! Fan vilken bra vecka vi kommer ha! :''D Som jag har längtat!
 
/Felicia
tack för alla super fina stunder älskade bästa vän :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0