ingen rubrik!

Hej, då var det tänkt att jag skulle börja blogga(blogga känns så konstigt?) skriva här igen! Har ju varit här innan, men slutade i årskiftet ungefär! Många anledningar som vi struntar i nu!

Vem är jag då?

Tänker inte gå in på så mycket då jag har ett ganska normalt liv ? Rebecka heter jag för er som missat det, rider dressyr på min finfina ponny Magic Power eller Mulle som han kallas för! Han är just nu inte helt igång för han har haft en skada, men hoppas han blir friskförklarad på tisdag! (annars går jorden under...) Som sagt tävlar vi dressyr, vi tävlar upp till LA nivå och där har vi oxå placeringar och vinster.

Sen rider jag också mammas storhäst Astrid ibland, ska även tävla henne den 29 juni (?). Hon är fin när man väl kommer åt henne! Lite stoig ibland oxå! ;)

Nu har jag även börjat rida ett litet welshsto vid namn Bonnie! Det började med att vi behövde låna en ponny till sista omgången av div 1, då fick jag rida henne! Nu ska jag försöka kvala henne till ungponnychampionatet för 6-åringar och om vi kvalar även rida finalen!

Sen hatar jag även skitsnack, alla påstår att de gör det men ändå pratar de skit? Nää usch, bakom skitsnack brukar det finnas en oskäker person som försöker sänka en!

Här kommer lite bilder:


jag oh felicia! *vänd på huvudet*


Mulle

Bonnie


astrid

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0