friskförklarad!

Som rubriken förklarad är Mulle nu friskförklarad! :D Han var jätte trött haha! Han stod liksom och sov när vi skulle lasta ur, söte!

Han fick stå i en box medans jag mockade ur transporten. Sen fick mamma springa med honom i gången, sen fick jag longera honom inne i ridhuset. Och han skötte sig jättebra i traven , men sen när han skulle galoppera, då brakade det loss haha ;) Han flög omkring ett bra tag, dessutom hade jag bara grimma! Väldigt lätt att få honom att sluta! ;)

Sen fick jag longera honom lite på asfalten, Mulle tyckte det var ascoooolt att det var en stor motorväg lite längre bort och var tvungen att glo på den! Men han var helt ren i båda varven! :D

Efter gjorde vi böjprov och det var inget där heller! :D Så nu har jag en helt frisk ponny! *Glad*

/Rebecka
min finfina ponny, snart är vi på banan igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0