Bildbomb genom min tid med Segull!

Tänkte bjuda på en lite bildbomb, tänker även fica lite på bloggen sen :D
 
Okej låt oss börja..
Den här bilden är tagen ungefär två veckor efter vi hade köpt han. (jag vet att jag drar han i munnen)
 
En månad efter vi tog hem han ungefär, då vagade jag mej upp barbacka i repgrimma till och med ;) 
 
Första gången jag hoppade honom!
 
Sen så efter ungrfär en månad så var jag hos min kompis och skulle hopp träna. Då så halkade han i lite lera och sträckte sej i höger bak och vilade i nästan hela vintern.. Men nu på våren satte jag igång han ordentligt:D
 
Stegra
 
buga
 
mer kommer i morgon för nu ska jag sova!
/clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0