21 Juni 2012

Hejhej!

Kom precis in efter att ha ridit Chiva lite i paddocken Clara åkte precis hem och skulle ta med sej Segull hit men självklart kommer oturen fram och han hade fått ett huggorms bett..fifan vad hemskt! Usch! Så nu får vi se vad som händer, om Clara orkar ta sej hit igen och rida Sprund lite eller om hon stannar hemma, vi får se!
 
Vilket fall som helst så blev detta antagligen den sista ridturen på Chiva hemma hos mej någonsin, det vart tufft men man måste gå vidare! Men nu ska jag finnas till för Clara, hon mår inte bra över att se sin bästa vän skadad, det är det jobbigaste som finns! Så nu ska jag finnas till för henne, men kommer komma upp ett inlägg om avundsjuka sen!
 
Nu ska jag äta sen ut till hästarna för att hovis kommer!
 
//felicia
Bilder från igår, mina fina<3

Kommentarer
Postat av: ETT

har du sålt Chiva ?

Svar: Nej jag har inte sålt Chiva :)
felicia kvist

2012-06-21 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0