...

 
Efter mycket funderande och tänkande m.m väljer jag nu att lägga upp bilden.
 
Jag har aldrig vart 100% nöjd med mitt utseende, det finns vissa dagar där jag bara vill gå under och kan göra vad som helst för att bli smalare, oftast har jag dom dagarna när jag ska bada eller när jag är i skolan. Jag rider varje dag och tränar så mycket jag kan men ändå ser jag inte ut som jag vill! Man måste vara säker i sej själv och gilla sitt utseende för att någon annan ska gilla ens utseende, jag har funderat många gånger om jag någonsin kommer komma dit att jag gillar och trivs med mitt utseende. Vem vet? 
 
 
Jag är i alla fall inte nöjd med mitt utseende nu och jag jobbar på det! Jag känner mej tjock och ful och det hjälper inte hur många som säger att men du är inte ful eller tjock, kom igen väx upp! osv för jag tycker det!
 

/felicia
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Tjock är man när man är överviktig och om man kollar på bilden så ser man ju tydligt att du absolut inte är överviktig. Försök att välja ut de "delar" på din kropp som du är nöjd med och fokusera på dom! Kram.

Svar: Jo man kan ju tycka att man ska tänka som du gör men jag kan verkligen inte det, men jag kämpar! /felicia
felicia kvist

2012-06-24 @ 16:19:15
URL: http://ellinorlovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0