Tomt.

Ja det känns tomt här, och då menar jag inte bara designen utan inläggen, människorna osvosv! Rebecka vet jag att hon inte kommer in av någon anledning och hon har försökt att blogga från mobilen, men Clara? Känner att såfort fotobloggen är i ordning så går jag helt över på den och kör solo och stannar där! Sedan om någon kommer komma och hjälpa mej med fotandet sen, fine! Men just nu vill jag köra solo, dock kan det ju vara lite trevligt med sällskap när man åker ut och fotar på tävlingar osv ;) 
 
Men nu ska jag se till att fotobloggen blir iordning sen ser ni mej där! :)
 
/Felicia

Kommentarer
Postat av: Clara

Asså jag kan inte blogga.. Datorn laggar sönder, har fått starta om den flera gånger :(

Svar: aw okej, men går ivilket fall som helst över till fkphoto typ nu :) /felicia
felicia kvist

2012-07-18 @ 17:55:06
Postat av: Anonym

starta om datorn flera gånger*

2012-07-18 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0