Tack!

Tack älskade cavallo.blogg.se som har funnits där i vått och torrt! Det var något speciellt med denna bloggen, innan den blev borttagen. Det är fortfarande något som gör att jag inte kommer ta bort den, den har för mycket historia bakom sej, men nu går jag offeciellt över till FKphoto. kanske kommerjag tillbaka hit en dag, vem vet? Cavallo kommer aldrig försvinna den har följt med igenom mina hårda dagar och det blir som att bara radera min bästavän, det går inte!
 
Tack för allt!
 

Jag hoppas verkligen alla älskade läsare fortsätter att följa mej och mina hästar när jag nu kommer blogga själv. Hoppas ni har det trevligt här, och tveka inte en sekund på att komma fram om ni ser mej! Kanske får ni se mej med en SM ponny om några/något år? 
 
 
/Felicia

Kommentarer
Postat av: xaidasubik

lbbcedbwbmmp, ouexbosoez

2012-08-11 @ 00:29:03
URL: http://www.snwoocsifu.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0