Rubriker är jobbiga

Åh, måste bara ta upp detta: Rubriker är otroligt jobbiga man ser på andras bloggar m.m så får dom till dom där perfekta rubrikerna och sen sitter man här hemma och försöker komma på en lika bra och oftast på engelska så sitter man och tycker att så ska min rubrik vara nästa gång jag skriver och när man skriver så har man glömt det och vet inte alls vad man ska skriva om så rubriken blir oftast helt konstiga! Känner ni också så ibland? Jag känenr det jämnt! När jag är ute och rider brukar jag tänka ut exakt vad jag ska skriva på bloggen, vad det ska handla om, vad det ska stå för rubrik, vilka bilder jag ska använda och sen när man väl sitter där så känns det bara fel? Och då tänkte jag att man kanske ska sluta planera så mycket när man tillexempel sitter på hästen för då känns det rätt och allt men såfort man hoppar av så blir det ju fel och då ska man kanske planera när man sitter här hemma? Jag försökte och jag kan verkligen inte sluta att planera saker när jag är ute och rider! suck. 
 

/Felicia
 
pangponnyn som ställer upp även om ryttaren försöker ta en omhoppnings sväng när det går segt som sirap ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0