Rebeckaaa!

tjo! Nu sitter jag med rebecka! hah, inläggena = 0 hela veckan typ men Rebecka får faktiskt komma före allt med blogg osv ;) 
 
I måndags när Rebecka kom så kom Ellen oxå så åkte vi på träning, Jupiter var jätte duktig men jag red som en kratta och min största fobi är tribbelbarrar men jag är så pro att jag hoppade ändå! Ägigt jue! nej men seriöst nu ! Jag och Rebecka är så fett ägiga att Rebecka sitter i sina måndags strumpor på en onsdag! watch we got a badass over here! Igår var vi faktiskt i binneberg på pay and jump och Moa och Sprund var jätte duktiga red felfritt och allt! :D Sprund hoppade jätte bra igår så blev lite förvånad! Sen i första klassen för mej gick det hur segt som helst och vi typ...åhhhhhhhhhhhhhhhhhh...sen i andra klassen gick det bättre! så jag är nöjd vi kom runt felfritt i  båda klasserna och det är ju det som räknas! :) 
 
sååå nuuu håller vi på och fixar med något hemligt yeaaahh! 
 
 
/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0