Fullt ös medvetslös!

Känner hur jag bara säckar ihop efter en hel underbar vecka med Rebecka! Det går för fort! :( Men när det är hööks cupen i Jönköping så står jag varje dag på plats och fotar och stöttar henne lika mycket som hon har gjort för mej! Har vart med om så sjukt mycket, vi Rebecka har fått flera slag i ansiktet igår men inget jag kommer skriva utan det får Rebecka göra om hon villMen som ni vet så var Rebecka här med Mulle och det var verkligen roligt att få testa han! Han är så sjukt fin och speciell han är verkligen ingen ponny man bara åker runt på som jag många gånger har trott innan (innan jag lärde känna Rebecka på riktigt) så det var verkligen roligt! :) Många bilder tagna så det kommer antagligen komma upp lite bilder då och då eftersom bloggen verkligen inte kommer först i mitt liv och det har jag verkligen insett den här veckan! Visst jag älskar att blogga, missförstå mej inte jag älskar verkligen det, men jag har hästar som jag vill komma långt med och har vänner som jag knappt hinner ge en blick längre? 
 
 
/Felicia

Kommentarer
Postat av: carolina - Beridare på stall Assla

sv: Jo massor (:

Svar: när kommer dom andra bilderna upp? :p
felicia kvist

2012-07-06 @ 18:55:29
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0