fotafotafota!

Hejhej! Jag frågade här om dagen om jag får fota på bergs ena pay and jump och jag fick ett ja! :) tror jag jag skulle aldrig kalla det ett fotojobb för ett fotojobb enligt mej är när dom frågar mej så jag tar detta mer för att få erfarenhet och visa att jag finns! Så idag ska jag blandannat skriva ut bilder och sedan ska jag lägga iordning på min kamera för imorgon åker jag till en kompis som förhoppningsvis köper den! 
 
Det känns verkligen som att livet börjar ta sej! Nu är nämligen mamma iväg och köper ett fotoalbum så att jag kommer kunna ha mina bästa bilder där i och kommer ta med mej den överallt! Awsome eller hur? Priserna för korten kommer inte vara alls mycket, 
 
Digitalt: 10 kr
Litet kort: 20 kr
Vanligt kort: 30 kr
Stort kort: 50 kr
 
Många tar rätt så mycket men eftersom jag inte jobbar med det och inte är jätte bra utan mer vill ha erfarenhet så väljer jag att ta lite betalt! För att sedan kunna höja när jag blir bättre och ser att folk gillar mina bilder! :) Kommer även fixa iordning min foto blogg och hitta någon som kan fixa designen osv så att ni lätt kan hitta mina bilder (alla bilder kommer ha vattenstämpel på sej och den tas endast bort när man har betalat för kortet! 
 
Är verkligen glad att min mamma finns där och hjälper mej med allt det här! Kommer även leta upp någon vit billig tröja som jag kommer ha på mej när jag är ute med bloggen på ryggen! bra reklam eller vad? ;)
 

 
/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0