Förebilder.

Känner hur jag måste sno en idé av Jessica!  Det är att skriva vem som är min förebild! Min förebild är lätt Linn Olsson, självklart finns det andra som är lixom wow dom med men Linn Olsson är verkligen mer än wow. Hon har båda fötterna på jorden, många har ju skrivit att hon har vart provocerande förut men det är inget jag kommer yttra mej så mycket om eftersom jag inte läste hennes blogg så mycket på den tiden, men jag känner även igen mej så otroligt mycket i hur hon känner med W! Sen skriver hon på ett sätt som gör att jag sitter och tappar andan! Både jag och mamma läser Linn's blogg och nej jag kommer inte bli något fan som gör massa fan bilder och typ ringer henne eller låter hela livet gå ut på att vara som henne osvosv! Jag har henne som förebild punkt. 
 
Det är så skönt att få höra hennes inlägg om just det där med vi som har dom lite mer lugan ponnierna som inte rusar runt och är ivägen. Haha även där satt jag och kunde inte slita blicken ifrån inlägget! Jag hoppas verkligen att jag en dag blir som just henne, jordnära och att jag fortsätter se dom där lite lugnare ponnierna och inte stirrar blint på ponnierna som går i 180 och som nästan går omkull i svängarna! 
 
Så Linn Olsson är min förebild, nu vet ni det som att någon skulle bry sej osv ;)
 
Vem har ni som förebild? Varför? :) Några kanske jag slänger upp här så glöm inte att länka bloggen!
 
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0