Bloggningen är på noll!

Har vart sådär läskigt bloggsugen hur länge som helst nu och har kommit på massor av idéer men hur roligt är det för er att komma in på den här bloggen? Ruskigt ful är den! :thumbdown: Kanske är det oxå att jag tycker att jag inte har något att göra under dagarna så det finns inget att skriva om haha! Det var nog dagens skämt! Det finns massor att skriva om och mitt liv rullar på så fattar inte vad det är för fel?
 
Igår valde jag att inte rida Jupiter då både jag och han inte var på humör så han fick vila vilket han egentligen skulle ha gjort idag, men idag ska jag försöka ta på dressyrsadeln (vilket jag har gjort varenda dag nu den senaste tiden för att få han att bli taggad inför nästa vecka) och fixa det nya tränset att det alltid ska gå sönder träns! :mad: jaja, bara han mår bra så är jag nöjd!
 
hur tränar jag nu inför varberg? Jo förra veckan var det både träning och pay and jump sen fick han gå mer kondition, eller a, han fick vila en dag och denna veckan går han dressyr och sen imorgon åker vi till lerdala/berg till min kompis och där ska vi ut och träna i backar och sen får vi se! Han får vila 2 gånger denna veckan alltså igår och på söndag!
 
Nästa vecka har jag träning på måndagen och dressyrtävling på tisdagen. Var ett tag sedan vi tävlade dressyr nu och det är bara LC:1 och LB:1 så det är lugnt! Sen får han vila onsdagen och torsdagen eftersom det är tävling hela helgen sen, bara promenera lite på torsdagen eftersom han kommer åka i transport i flera timmar! Moa kommer följa med som fotograf!
 
 
ja juste idag kommer min nya kamera! En nikon D90 som jag har köpt av Jessica ! Så nu måste jag gå ut och rida lite för att sedan måla suck och sedan in till stan och hämta paketet! :D 
/Felicia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0